måndag 12 mars 2012

Update från västkusten!

Alltså det är nästan skrämmande hur periodvis det här bloggskrivandet blir. Nu blev det liksom paus i veckor igen, bara sådär.
Min Lotta o jag.

Nåja, sen sist har jag:

  • haft världens bästa Lotta på besök i tre hela, underbara, härliga dagar.
  • varit i Göteborg för första gången.
  • börjat planera flytten med Marcus.
  • spenderat oändligt antal timmar framför mina tv-serier (inget nytt på den fronten alltså)
  • börjat längta till sommaren!

Dagens goda nyheter:
  • Mitt vikariat blev förlängt till slutet på maj!
  • Hade en kvinna här för att titta på lägenheten och hon ville ha den = inga fler awkwarda enmansvisningar.

Ja, och så det här då.




5 kommentarer:

  1. jee skoj me jobb o lägenhets nyhetena! o stilig bild dedär på håret före du va ti frissan ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jee, hoppeligen har ja mer nyheter snart!
      tack, ja tycker ja e sjukt snygg.

      Radera
  2. haha snygga före-efter bilder!:D

    SvaraRadera
  3. Men du har ju inte bloggat något om vad det här är för flytt och varför nu flyttar och vart ni ska flytta och jag hänger ju inte alls med!!! Vadådååååå?? Ska'ru hem till påsken by any chance?

    SvaraRadera