söndag 15 januari 2012

Halmstads-update

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt, så här seg med bloggandet har jag inte varit på länge! Det är inte ens som att jag har haft extra mycket att göra. Nåja, det blir ett till uppdateringsinlägg:


  • jag blev eskorterad till Stockholm av Lotta (= gratis resor, buffe, morgonmålsbuffe, hytt på viking) och så hade vi en fin dag där tillsammans.
  • flygresan tillbaka till Halmstad var jobbig, flyget var försenat och jag var t.r.ö.t.t. när jag kom fram.
  • alla hade saknat mig på jobbet, och jag dem! Det var jätteroligt att vara tillbaka.
  • jag blev erbjuden fem timmars extra jobb varje fredag, varje vecka - nice! 
  • jag blev kallad ful kvinna av två fjortisar på busshållplatsen. (Vi var vid skolan, annars skulle de ha fått höra... )
  • vi är mitt i ett maraton av de svenska Millenium-filmerna. I Helsingfors såg vi ju den amerikanska, efter det snabbläste jag boken, och nu är det de svenska som gäller.
  • jag har fortfarande världens finaste och bästa sambo.
  • ... som inte blir insläppt i köket, för jag älskar nuförtiden att laga mat.
  • jag har lovat mig själv att börja äta mer hälsosamt.
Det var det i korta drag, som Marcus så fint sa -"Inte har det ju hänt så mycket, du har inget liv ju". Men snart börjar det säkert hända! Och jag ska verkligen bli bättre på det här med bloggandet, promise.

Note to self:
Tappa inte bort din mössa för då är du tvungen att testa nya.

2 kommentarer: