onsdag 4 januari 2012

Höjden av dumhet!

Okej, nu ska ni få höra hur dum man kan bli.
Bakgrundinformation: Jag får ju inte dricka alkohol överhuvudtaget sedan 1,5 år tillbaka, på grund av en inflammation i magsäcken typ. Komplicerat och ganska underligt för folk i min ålder. Jag blir riktigt jättesjuk av minsta droppe.
Nåja, tillbaka till saken. Min syster Lotta skrev ett inlägg om ett riktigt illasmakande munvatten som hon hade köpt, och slog vad om att jag inte heller skulle klara av att använda det. Igår så insåg hon ju sedan plötsligt att jag är på samma ställe som munvattnet för första gången på månader, och då skulle det alltså hända. Nu vet jag helt ärligt sagt inte vad som hände. Påriktigt. Men jag hällde upp lite i koppen som följer med, hällde det i munnen och svalde. Så såg jag Lotta, som stod med uppspärrade ögon och skrek "Tanja! Man ska inte svälja munvatten!!". Nehe.

För att sammanfatta, så reagerade såklart min mage på alkoholen i munvattnet, och den här dagen har spenderats i sängen. (Med ett litet undantag när jag försökte träffa Tove, men måste inse att jag mådde skrutt.)
Så gick det med den dagen, som egentligen skulle spenderas med att shoppa, äta fint och gå på bio! Säg att jag är fiffig?

3 kommentarer:

  1. hahahaah du e så DUUUUM! :DD nånää stackarn som måste skippa alla roliga planer :s nå hu paha va munvattne?? ja använder ju aldri sånt så vet int hu äcklit vanliga e, kanske ja o lucce också borde testa de imoron..eller sen int :D

    SvaraRadera
  2. ja vet, ja skäms nog lite.... ;/
    ja tyckte ju att de va ganska gott faktiskt. så de e bara o testa :p

    SvaraRadera
  3. haha nog är du allt dummer nog.

    SvaraRadera