söndag 6 maj 2012

Sambokilon?


Jag klagade idag - igen - över den främmande korven som håller på att bildas runt min midja.
Pojkvännen är stödjande, och säger att jag är fin som jag är (när jag ber honom säga det, that is).
Sedan frågade han om jag vet vad sambokilon är. VA!?
Jepp, tydligen är det en grej. Det sägs att man drar på sig kilon när man flyttar ihop med någon.
Här kan ni läsa mer. Helt sjukt. Men föga förvånande, när jag tänker efter...

Jag har aldrig haft problem med min vikt så det här är någonting helt nytt för mig. Vadå bry sig om vad man äter? Jag vet att jag har haft otrolig tur hittills, men man får ändå få lite ångest.

Så jag drog på mig promenadskorna, tog ipoden och gick på en lång, snabb promenad.
Men före det åt jag några bountybollar som jag lagade igår. Bara för att jag blev arg.

3 kommentarer:

  1. hu ha du int hört om sambokilon? :o men haha, stressa int.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. int vet ja!! usch, visst, panik ju :/

      Radera