torsdag 10 maj 2012

Sjuklingen

Jag är sjuk och hemma för tredje dagen. Vilken tristess! Marcus går efter sju nångång, kommer tillbaka vid fem, och sitter vid datorn och pluggar till sju-åtta tiden. Och vad gör jag? Ser på Las Vegas. Timme efter timme, online på nätet. När han sedan kommer hem tiltar den av all data-aktivitet, och jag sitter och glor i väggen tills han är klar.

Lite överdriver jag alltid. Lite.

Men trist är det! Den gången min nacke/käke/skalle bråkade och jag var hemma i fem månader i sträck... Åh , jag förstår inte hur jag överlevde de månaderna.

3 kommentarer:

  1. krya på dej! ja fatta int heller hu du då klara av att va hemma så länge :o ja va ju sjuk 2 första veckorna av förra sommarlove o ble ju tokig me mindre när de enda ja gjorde va att se på tv typ 10h per dag.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vet... helt sjukt ;/ o 2007 va ja tre månader typ. helt krejjsi.

      Radera
  2. Jag tänkte när jag såg på FB att du haft Las Vegas maraton att du måst nog vara pipi. Hoppas du känner dej bättre nu!

    SvaraRadera