onsdag 8 februari 2012

Håll tankarna rätt i huvudet

Jag skrev ett mail till skolan på Åland, där jag önskar få studera nästa år. Jag hänvisade till att jag hade fått adressen av Marcus mamma.
När jag skulle skriva mitt senaste mail fick jag för mig att läsa igenom hela tråden med meddelanden mellan mig och studiehandledaren. Jag ser då att jag i det första mailet har skrivit om Marcus mamma "Hon är min mammas sambo", och måste skriva ett extra meddelande bara för att påpeka att så inte är fallet.

Igen. Marcus kunde inte sluta skratta.

7 kommentarer:

  1. hahahahaha sjukt rolit :D undra int studiehandledaren någo? :P

    SvaraRadera
  2. haha, hon svara aldrig.... hoppas hon fatta att de va ett misstag! :)

    SvaraRadera
  3. Lite undrade hon.. :) Kram Anita

    SvaraRadera
  4. ojdå! jag ber om ursäkt, det blir lite svårt ibland ;)

    SvaraRadera
  5. Jag sade bara att jag hade tänkt vänta lite med att säga det, men att det väl är dags att komma ut ur garderoben :D /Anita

    SvaraRadera
  6. haha! hon måste ha undrat! ;)

    SvaraRadera