lördag 11 februari 2012

Hummingbird Bakery

Till födelsedag fick min kära syster (som plötsligt fyllde 19, sådär bara...) den här boken. Till hennes otur finns den ju här hos mig i fel land, men jösses vilken tur det är för mig! Jag har fått lov att använda den, bara jag inte "kletar ner den", och recepten är  ljuvliga. Det är alltså en känd bagerikedja som heter Hummingbird Bakery (därav fågelbilden), som är jättekända för sina ganska speciella cupcakes. Eftersom Niki ju är Miss Cupcake tyckte jag det skulle passa bra!
Idag har jag testat deras recept på "Double Chocolate Cookies". Och herre min.. SÅ GOTT! Det är säkert det chokigaste jag någonsin har ätit. Och jo, chokig är ett ord, mitt eget - men det räknas ändå. Chokladigt alltså.
Ta en titt!

3 kommentarer:

  1. yumm! såna får du laga när ja e där sen!:)

    SvaraRadera
  2. najs! ja vill ha min bok nuuuu, du får int glömma att skicka den me lotta ;) o passa på o skanna in (kopiera fö hand?) recept ti dej :P

    SvaraRadera
  3. du ska få den! :) dom e så goda, sådär riktigt sega i mitten o knapriga på. som dom man kan köpa i picnic typ!

    SvaraRadera