söndag 25 september 2011

Aktiv söndagskväll

Har varit superduktig idag och gått en riktigt lång promenad. Det att den blev så lång var mest i misstag, för jag råkade tappa bort mig ganska rejält! Här är så fina vägar, och jag antog att mitt lokalsinne skulle hitta mig tillbaka hem. Vilket den nog gjorde. Efter några extra kilometer.
Dom är så gulliga med gatunamnen här, t.ex. gick jag längs en stor väg som hade sju små gränder som gick parallellt, och gissa vad dom hette? Måndagsgränd, tisdagsgränd, osv. Senare gick jag vid en gata som hette typ maratongatan, och från den gick det ut t.ex. spjutgränd, kulgränd, stavgränd. Hur sött som helst!

Men nu är denna kroppen trött! Tog just ett långt hett bad med tända ljus och avslappnande skum i (det är så roligt för det blir massor skum!) och nu är det godis, värktabletter och tv som gäller. Marcus är och fiskar så fjärrkontrollen är min!

7 kommentarer:

  1. haha najs, stavgränden borde ja bo på ;)

    SvaraRadera
  2. ja kan bo på kulgränden, fö ja liknar väl mest en kulstötare nuförtiden.


    höhö. self hatred, awesome :D

    SvaraRadera
  3. hahha, Lotta du e söt!
    O Niki ja tänkte faktiskt på dej när ja gick där, ska se om ja hittar en karta så kan ja skicka ti dej! ;)

    SvaraRadera
  4. haha lotta, om dehär sku va facebook sku ja likea din kommentar :Dhaha lotta, om dehär sku va facebook sku ja likea din kommentar :D

    SvaraRadera
  5. öööh niki ser du dubbelt? :p

    SvaraRadera
  6. haha oops, ja skrev de me kännyn o den stärva första gången men skicka de tydligen ändå :D

    SvaraRadera