måndag 26 september 2011

En annorlunda arbetsansökan

Gjorde en arbetsansökan till en välkänd klädbutikskedja, och fick uppleva något lite annorlunda. Har gjort hundratals intresseanmälan så det var roligt med något lite utöver det vanliga, men... ändå!
Först fyllde jag i vanliga uppgifter om mig själv, arbetserfarenhet osv, men efter det kom det 90 "allmänna frågor", t.ex. vad jag skulle göra om jag fick fel pengabelopp från banken, och jag är pedantisk, om jag är lojal mot min chef osv. Efter att ha fyllt i allt det här fick jag ett mail, där jag fick resultatet från mitt "arbetspsykologiska test"! Ganska spännande va?

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Förstår de sitt bästa så väljer de dig! Kram, Anita

    SvaraRadera
  2. Tack Anita, vad gullig du e! :)

    SvaraRadera
  3. Oj, det har man faktiskt inte hört om förut!
    Lycka till!! Jag fick en arbetsintervju till en klädbutik, whoop! Puss

    SvaraRadera
  4. De va superkonstigt... Jess, ska genast gå o kolla bloggen ;)

    SvaraRadera