torsdag 29 september 2011

Förbannade bh

Jag har varit hemma mest hela tiden sen jag kom hit, så har inte riktigt haft behovet av bh. Så en sån kommer på bara då jag ska ut. Men som straff (?) för det har jag börjat ha underliga mardrömmar om bh:ar; jag är på en offentlig plats, tar av mig min tröja och inser att jag inte har någonting under, får panik och försöker skyla mig själv. Och det här händer nästan varje natt!
Och; nu senast jag var på väg till teckenspråkskursen fick jag kramp i mitt magsår (som ju inte egentligen är ett magsår, men det är lättare att säga än "inflammationsområde till följd av gastrit"), och såg ingen annan utväg än att ta av mig bh:n som spände rakt på såret. Ingenting konstigt med det, hade en lös tröja så det var inga problem. Tills jag var i matbutiken igår och skulle betala, när min bh ploppade upp ur väskan, där jag tydligen hade glömt den. Oj dessa konstiga blickar.

1 kommentar:

  1. Jag drömde idag om dig. Jag sa till dig att jag tycker om din blogg o så blev du arg för att det betydde att jag int hade tyckt om din gamla. haha :D

    SvaraRadera