onsdag 14 september 2011

Arbetsintervju


Hade en arbetsintervju idag, o den gick okej. Det var till ett försäljningsjobb, face-to-face försäljning, verkar ganska krävande, men de hade ju valt mig till intervju idag! Det var massor sökande så de va bara en kort intervju, typ en halvtimme. Svåra frågor, rakt på efter varandra, men det känns som om jag klarade mig ganska bra. De verkade nöjda med mina svar, kändes som om jag svarade "rätt" på det mesta. De tyckte mitt sätt att tala var "mycket charmigt o lätt att minnas"! O tyckte inte att de hade några som helst problem att förstå mig. O jag börjar bli duktig på de underliga dialekter här! En av intervjuarna talade skånska, och jag förstod ändå!
Jobbet e provisionsbaserat, så jag tror att OM ja nu sku råka bli ombedd ti nästa omgång så får ja fundera lite. De verkar vilja ha någon som kan stanna många år typ, o frågade mig när jag vill ha barn! Haha. Men sjukt bra betalt så ska nog hålla möjligheten öppen. Få se få se. Chansen att komma vidare är väl inte gigantisk. Nåja, där var en snabb uppdatering!

3 kommentarer:

  1. kiva,låter som att de gick bra! hu fick du veta om jobbe..? :)

    SvaraRadera
  2. oukidouki, låter intressant, skickade sms till dig, du behöver inte svara - jag läste det här.

    kram, papi

    SvaraRadera
  3. Niksu, ja lusläser jobbsidorna här ett par gånger i dagen ;)
    pappa, ja vet, ja texta just före ja såg dethär! men ingen fara, textar ju gratis :)

    SvaraRadera