söndag 23 oktober 2011

Dubbel filmkväll

Igår blev det myskväll, först lagade vi pizza (från grunden den här gången, tack vare duktiga pojkvännen) och sedan hade vi dubbel filmkväll! Först blev det Kung Fu Panda 2, och jag hade en av de mest underliga upplevelserna på länge. Filmen var bra, liksom bra, men inte något mer än det. Men aldrig har en film gått så fort! Jag var säker på att hela filmen var typ 20 minuter, för den hade precis börjat när den var slut! Man märkte ju när det började närma sig the happy ending, men jag var faktiskt riktigt chockad. Månne det är ett bra tecken? Söt var den iallafall, med mycket djuraction!

Sedan var det dags för The Hangover part II, som mina kära systrar hade kallat "ännu råare än ettan". Jag var nog inte så imponerad, en typisk borde-inte-ha-gjorts-en-andra-film-eftersom-ettan-var-episk. Rå var den ju stundvis, och skrattade gjorde vi, men det var ungefär det! IMDB är ganska rätt med sitt betyg tycker jag.

Efter filmkvällen tryckte jag knäet genom vår redan söndriga soffa så bottnet sprack. Bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Kanske jag borde se KFP 2:an för jag kommer ihåg att jag tyckte ganska mycket om ettan. Jepp, Hangover 2an borde aldrig ha gjorts för ettan är så jävla legendarisk men helt underhållande var den ju som sagt :) Är helt beroende av din blogg förresten.

    SvaraRadera
  2. aaw, e de sant! :) kiva! men de va så skumt me panda för den ba flög förbi liksom. men se den! :)

    SvaraRadera