lördag 8 oktober 2011

Min udda sambo

Igår på crosstraining på gymet använde de töjande jumppa-band i träningen, o gissa vad Marcus gjorde? (Nej, jag var inte där. herregudnej.) Plötsligt spricker bandet och flickan som han stretchar med får en klatch på handen och börjar blöda hysteriskt. Nice.

Idag fjantade han sig och låste ut mig på balkongen bara för att jävlas. För att jag klagade lite på hans svettiga kläder. Ingen hade varnat mig för hur mycket svettkläder en man som tränar varje dag producerar! Just sprang han 12, 5 km bara sådär. SJUKT! (och jo, jag kom in igen och fick min hämnd)


Men nu sitter vi båda och tittar på Postkodlotteriet och tävlar i vem av oss som vet mer, och livet är bra!
Kuriosa: Visste ni att Postkodlotteriet är samma som Who wants to be a millionaire/Haluatko miljonääriksi? Dom är bara för bra för att ha samma namn som alla andra.

4 kommentarer:

  1. men nog finns de ju också Vem vill bli miljonär, tycker ja.

    SvaraRadera
  2. Nope! http://sv.wikipedia.org/wiki/Vem_vill_bli_miljon%C3%A4r%3F

    Kolla själv ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså....lite vet jag om svettproduktion från tränande ung man, tänkte inte på att varna :)/Anita

    SvaraRadera
  4. haha, det tror jag nog det! ;)

    SvaraRadera