tisdag 18 oktober 2011

Resefeber!

Nästa tisdag bär det av till Bergen! Jag är så excited så jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Jag kommer först att åka tåg till Köpenhamn, och jag trodde det skulle vara mycket längre resa men det tar bara 2,5h. Efter det hoppar jag på flyget från Köpenhamn till Bergen, och det tar bara 1,5h. Är helt förvånad över hur snabbt man kommer till ett helt annat land. Och då kommer jag alltså att beta av tre länder på ungefär lika många timmar, lite coolt va?

Det som är supersynd med resan är att jag missar två stycken teckenspråkslektioner, och idag missade jag en till pga. febern. Suger verkligen, det var en ganska dyr kurs som jag verkligen ville få ut allt av! Och när jag kommer tillbaka är det bara en gång kvar, och jag har missat tre stycken, så då kommer jag ju inte alls att hänga med.

Ett annat problem, trodde jag, var hur Marcus skulle stå ut utan mig här hemma. Det hade jag helt fel i. Hans gamla studiekompis kommer hit över veckoslutet, och om jag är borta kan de "grisa och supa hur mycket som helst". Låter mysigt tycker jag.

Min älskade pojkvän har samma problem med ögonen på fotografier som min lillasyster. Hett!

2 kommentarer:

  1. nils, nisse eller va de nu va.19 oktober 2011 kl. 16:07

    hahaha nu har du nån ny att mobba fö "fylleögon" :D de e faktist int så rolit.. :/

    SvaraRadera
  2. han e ju liksom int helelr full... men ja digagr bilden! hadfe tänkt sätta en ful ögonbild på dej som jämförelse men de strejka så ja orka int, lucky you ;)

    SvaraRadera