onsdag 5 oktober 2011

Levarage

Okej, jag är arbetslös och utan vänner eller bekanta här. Så jag ser på serier. Och eftersom jag har sett alla redan, så måste jag söka upp nya. Förutom New girl, har jag nu hittat "Leverage". Grejen som gör det här konstigt, är att de är inne på fjärde säsongen, serien startade 2008 - och jag har aldrig hört talas om det tidigare!
Hur är det möjligt?


Och... Den är sjukt bra! Blir bara bättre för varje avsnitt; första avsnittet var okej men nu när jag har kommit till andra säsongen (på några dagar...eh.) så sitter jag helt fast!
Prison Break hamnade på break för det här, så bra är det.

2 kommentarer:

  1. Kolla Revenge, om du inte har gjort det redan. Det har bara kommit tre jakson hittils men jag diggar det!! Tyckte reklambilden såg löjlig ut men sen såg jag trailerna och tittade alla tre avsnitt i ett streck! Puss

    SvaraRadera
  2. ja kolla upp de tidigare, men int riktit min grej... plus att ja har helt supersvårt fö huvuskådisen! :/

    SvaraRadera