måndag 17 oktober 2011

Norway, here i come!

Oj, nu ska ni få höra: jag ska åka till Bergen. Mammas kusin behöver någon som kan hjälpa honom med hans treåriga son (min småkusin) som inte har någon dagisplats ännu, och det kommer att vara jag! Han kommer att betala mina resor, och jag ska stanna nästan två veckor. Det ska bli så underbart skönt med lite avbrott från denhär arbetslöshetsvardagen. Och det ska bli så roligt att få se pojkarna igen! Här är jag med dem förra sommaren:

Fredrik är redan stor, han går första året i skolan. 

Och August, som jag ska få spendera massor med tid med nu!

3 kommentarer:

  1. yay, så rolit! ja sku också villa träffa alla där.. :/

    SvaraRadera
  2. Kiva!! Du ska ha det så bra! Det blir säkert härligt med lite paus från allt jobbsökande!

    SvaraRadera