måndag 28 november 2011

Årets segaste bloggare

... har äntligen återuppstått! Veckoslutet (och torsdag och fredag, i knooow) har varit riktigt tröga. Jag har spenderat timmar framför tv:n - jag har tur som har en seg pojkvän as well! Så där har vi suttit, och nog kunde det vara värre. På lördagen gjorde jag misstaget att tro att jag orkade cykla till köpcentrumet och handla, och visst gick det ju, men resten av dagen var jag helt slut och mådde illa.
Nåja, men idag är det måndag. Dagen började med trötthet, och ett besök hos min nya hemläkare. Och vill ni höra vilken lyx? Fysioterapeut, psykolog, allt som man kan tänkas behöva finns på vårdcentralen och är till allas förfogande! Min läkare var en ung och trevlig kvinna, som verkligen verkar vilja hjälpa till med alla mina krämpor och mediciner. Så jag har hopp!
Sedan var det jobb, och det visade sig att både barnen och mina kollegor hade saknat mig, så det var superroligt. Lärarna hade upplyst eleverna om vad som hade hänt mig, så barn som jag aldrig hade sett förut kom fram till mig och frågade hur mitt huvud mådde! Artiga små typer. Det var ganska tungt att jobba idag, känner mig liksom ganska omtumlad ännu och nacken/huvudet värker. Men det var skönt att vara tillbaka!
Och som ett extra plus i kanten hade vi två manliga vikarier i skolan, och ååååh vad dom var snygga! Grekiska gudar på en skola? Jag klagar inte!

4 kommentarer:

  1. enda som du sku kalla lyx: läkarvård haha:D
    haha sådär kan du ju inte skriva, Marcus blir ju avundsjuk! OCH JAG! :D

    SvaraRadera
  2. varför blir du avundsjuk? :D haha, han hörde när ja sa de ti pappa i telefon, o han va helt okej me de så :D svartsjuka finns int i hans vokabulär! men de E ju lyx!

    SvaraRadera
  3. ja kela också genast att du ju int kan skriva sådär framför marcus :D men skoj me lite ögongodis också i en skola :P

    SvaraRadera
  4. nå haha va ni e pussyga! han e ganska okej me sånt, plus att han hemskt sällan läser min blogg ;) men sog sagt så sa ja de!

    SvaraRadera