måndag 7 november 2011

Extreme makeover - home edition

Det finns ett tv-program som är som en on-off knapp för mina tårkanaler; Extreme makeover - home edition. Det är ingenting jag laddar ner eller sådär, men om jag råkar hitta det på tvn så kan jag inte stänga av. I det avsnittet jag såg nyss var den ett par med tre barn, som hade adopterat fem barn från Haiti och tre från slummen i Toledo. Alltså en familj med två vuxna och elva barn! Deras hus var, obviously, för litet och höll på att gå sönder på alla sätt. Så de fick ett nytt hus. Med en stor spelhall, en otrolig bakgård, stora rum, och - stipendier för alla barn till college. Och jag kan inte sluta gråta!!

2 kommentarer:

  1. haha ja ha helt samma problem! :D fast nu ha ja int sett de på sjukt länge, men de som stör mej e att dom fixar barnens rum enlit någo tema..som dom tröttnar på efter en vecka typ..eller vill nån månne ha ett prinsessrum som 15 åring.. :P

    SvaraRadera
  2. nää de e just de... o så överdiver dom helt sjukt mycke, men oftast e ju de bra sen ändå men :D

    SvaraRadera