lördag 12 november 2011

Lördag med god mat!

Idag har vi haft en riktigt typisk slö-lördag! (eller slördag, höhö) Jag har inte varit ute alls, och jag har inte gjort någonting annat än att slappa och fixa här hos oss; diskat, tvättat, städat, lagat mat, osv. Jag lagade en supergod middag åt oss (jo, det är okej att säga det själv) - lax, bladspenat och ärter i en krämig sås av creme fraiche. Det åt vi tillsammans med pasta, och det var faktiskt riktigt gott; jag som inte ens brukar njuta hemskt mycket av lax! Det såg inte så fint ut, så därför blev det ingen bild, men kanske ni kan tänka er.
Det här kanske man däremot inte får säga själv, men jag är så stolt över mig själv! På bara två månader har jag börjat klara av att laga riktigt goda maträtter. Före det var det fiskpinnar på smörgås som gällde, haha!
Ha en fin kväll, här ska det ses på film och ätas chips! Puss!

4 kommentarer:

  1. eller fiskpinnswok,muahaha :D vi hade också chips slöhängande här just me världens galnaste film!

    SvaraRadera
  2. jooo, haha! nice, du får berätta mer sen! puss :)

    SvaraRadera
  3. absolut! o vet du, de gick t.o.m. o micra, så ja fick en supergod lunch idag också :)

    SvaraRadera