lördag 19 november 2011

Lördag för mig själv

Igår var vi båda lediga, så vi storhandlade på Ica maxi och gjorde absolut ingenting resten av dagen! Skönt med lite quality-time tillsammans. Idag däremot har jag varit aktiv! Marcus är på Fifa-turnering hela dagen (han säger att det inte är töntigt så då tror jag honom helt enkelt), så jag passade på att shoppa lite och sådär. Cyklade till köpcentrumet en bit ifrån oss, gick lite i butiker och i möbelbutiker. Köpte en sänglampa, Marcus krossade vår förra så det var liksom dags. Och en inne/ute digital termometer, det här vädret här är ju så svårt att förutsäga! Och ibland ser det så skönt och milt ut och så är det isande storm. Ja ja, det fanns ju en enkel lösning!
Sedan var det lunch på mäcken med 70 barnfamiljer som alla ville ha mitt bord, matro! Inne i köptcentrumet var det någotslags handikappsjippo - rullstolsdans, pingis med förbundna ögon och massor liknande.

Nu är det lördagsmys som gäller, film och massor godis!

(... och plötsligt kom Marcus hem, supertidigt, så nu stämmer ju inte riktigt rubriken mer!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar